سه روایت از فیلمهایی که در سینمای ایران به قمار پرداختهاند
از شیوۀ جیبزنی مدرن که با گسترش قمارخانههای مجازی مشغول کاسبی هستند تا تخلیۀ حساب بانکی افراد با تکنیک فریبندۀ فیشینگ فاصلۀ چندانی وجود ندارد؛ چرا
سه روایت برپایۀ مشاهدات اطرافیان نزدیک قربانیان قمار
بهشدت کمبود محبت و ضعف اعتمادبهنفس داشت. میخواست هر جور که شده خودش را مطرح کند. وقتی وارد قمار شد و به درآمدزایی رسید انگار میخواست
گشتوگذاری سی ساعته در کازینوی زیرزمینی اطراف تهران!
در سالن بزرگِ بازی همۀ قاعدهها متفاوت بود. حتی یک پلک نابهجا میتوانست بازی را به ضرر کسی که سروگوشش بیجهت میجنبید برگرداند؛ پس آمدنت چنان
گفتوگو با مرتضی فرشباف، نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی «تومان»
برندهبودن در قمار به تعبیری همیشه بازندهبودن است. یعنی شخص به ازای پولی که به دست میآورد، مدام دارد وجوه شخصیتی خود را قمار میکند! گفتوگو
بحثی دربارۀ علل گرایش به قمار از منظر اقتصاد رفتاری، در گفتوگو با مهدی فیضی
ورود افراد به شرطبندی در دنیا، اول هیجان و سپس انتفاع مالی است. اما در ایران برعکس است. انتفاع مالی در درجۀ اول قرار دارد که
نگاهی به هزارتوی پیچیده و مرموز سایتهای BET
سایتهای شرطبندی بهطور میانگین، روزانه تا سقف یک میلیارد تومان گردش مالی دارند؛ اگر این عدد را به نسبت صد سایت قمار ایرانی در نظر بگیریم،